STRATEGIE ONLINE

Placeholder image

Fiecare luptă e câștigată cu o bună strategie. Cercetăm, gândim și creăm un plan pe care afacerea ta să îl urmeze pentru a-și atinge obiectivele.

PAȘI
CĂTRE SUCCESUL DIGITAL AL
AFACERII TALE

Strategia digitală înseamnă găsirea unei modalități prin care afacerea ta să se conecteze cu consumatorii. Construirea unor experiențe pe care consumatorul să le trăiască alături de brand, și activarea unor relații care să aducă rezultate măsurabile.

Vom face o analiză detaliată pentru a descoperi care este strategia pe care trebuie să o adopți, astfel încât afacerea ta să înregistreze o creștere digitală.

Mai mult decât o listă întreagă de pași pe care să îi urmăm, ne pasă mai mult cum lucrează acești pași împreună pentru a construi ceva remarcabil. Serviciile noastre de strategie digitală oferă soluții digitale personalizate pentru a te transforma într-un lider în industria ta.

Prin strategia noastră gândim și creăm o “hartă” care să îți ghideze succesul în lumea online.

CONCEPTE

CHEIE

pentru analiza afacerii și crearea strategiei

Ca o firmă stabilă care caută să pătrundă în lumea digitală, trebuie să îți crești prezența pe toate canalele online în funcție de publicului tău țintă, să identifici trendurile digitale și din industrie, să măsori și să îmbunătățești visibilitatea ta online în timp.

CERCETAREA

PUBLICUL TĂU ȚINTĂ

A ne da seama cine sunt clienții tăi și a structura prezența ta digitală astfel încât să te adresezi nevoilor acestora, sunt cei mai importanți pași în marketingul online. Afacerea ta trebuie să depășeașcă faza de a ghici care sunt clienții online și în schimb să aloce timp să analizeze acest lucru, precum și preferințele lor în materie de achiziție și rezervare a serviciilor. Prin cercetare unor obiceiuri precum activitatea în social media, nivelul de familiarizare pe care îl au aceștia cu utilizare internetului, vârsta, sexul, educația and platformele online pe care le folosesc, afacerea ta trebuie să urmeze un plan care să includă o strategie de conținut, o arhitectură a website-ului, integrare pe canalele de social media, și campanii de e-mail. O audiență foarte extinsă presupune mai mult timp și efort, dar odată ce începi să implementezi descoperirile din strategia noastră digitală, rezultatele nu vor întârzia să apară. O strategie bună te ajută să investești timp și bani doar acolo unde merită.

Placeholder image
Placeholder image

IDENTIFICAREA

OPORTUNITĂȚILOR ONLINE

Evaluare prezenței tale digitale online în acest moment și trendurile de marketing digital specifice industriei tale, este al doilea pas către crearea unor campanii de marketing eficiente. Prin analiza metodelor de marketing digital pe care le-ai folosit cu succes în trecut, poți determina în ce direcție să concentrezi eforturile tale de promovare online. Oricum, e e bine să îți amintești că cele mai bune practici din industria ta ar trebui folosite doar ca punct de referință, iar comunicarea cu clienții tăi va trebui să se realizeze prin campanii atractive și inovative care să te diferențieze de competiție. O campanie de email cu un video educativ, planificarea și coordonarea unui eveniment cu încurajarea participanților să trimită tweeturi live, sunt doar puține dintre modalitățile prin care te poți promova și în același timp să măsori rentabilitate investiției.

SUCCESUL

NECESITĂ TIMP

Atunci când îți dorești să îți extinzi eforturile existente de marketing și să incluzi marketingul digital, este foarte important să îți aminteși că rezultatele imediate sunt mai puțin comune și că de obicei este nevoie de luni de zile înainte ca afacerea ta să cunoască îmbunătățiri. Înaine de crearea sau modernizarea prezenței tale online, trebuie să analizezi resursele existente pe care afacerea ta le poate folosi ca material de branding pentru a atrage consumatori. Print-o analiză SWOT (Puncte forte, Puncte slabe, Oportunități și Amenințări) a afacerii tale se poate stabili pe care canale de marketing trebuie să te concentrezi, ținând cont de bugetul tău și unde poți reduce costurile prin eliminarea unor tactici ineficiente. O planificare atentă și o analiză a creșterii tale digitale de-a lungul timpului necesită răbdare și perseverență, dar poate fi o completare cu rezultate masive a influenței brandului tău atunci când sunt realizate corect.

Placeholder image
Placeholder image

URMĂREȘTE

MODIFICĂRILE DIN INDUSTRIE

O campanie de marketing necesită îmbunătățiri și analize constante pentru a rămâne eficientă. La fel ca evoluția industiei tale de-a lungul timpului, marketingul digital este într-o continuă schimbare, iar stategiile tale trebuie să se adapteze mereu, astfel încât să interacționeze cât mai bine cu clienții tăi. Fără o implicare constantă în îmbunătățirea eforturile din marketing-ul online, campaniile tale vor începe să își piardă din eficiență, iar tu vei obține o rată de profit din ce în ce mai mică. Campaniile de marketing demodate sunt percepute drept spam de clienții tăi, și pot avea un efect advers care să îi indrepte pe aceștia către competiție. Pentru a urca sau a rămâne în vârful industriei tale, adaptează-te mereu la noutățile din lumea online. Noi te putem ajuta!

VREI SĂ TE AJUTĂM SĂ CREEZI O
STRATEGIE ONLINE?

SERVICIILE NOASTRE



Optează pentru un site cu personalitate!


Lucrează cu profesioniști

digital@falm.ro / (+40) 740 176 702

Facebook #Falm Web Design Google+ #Falm Web Design LinkedIn #Falm Web Design Youtube #Falm Web Design Twitter #Falm Web Design

FALM @ WEB DESIGN